top of page

CORSARO 1200 ZT

CORSARO JAKÉ ZNÁTE V NOVÉM KABÁTĚ

Kotva 1

POHODLNĚJŠÍ, VÍCE PŘÁTELSKÝ, ALE STÁLE JEDINEČNÉ CORSARO!

Rodina Corsaro je obohacena o nového člena.  Znaky „ZT“ ukazují inovaci modelu ZZ směrem k motocyklu určenému pro milovníky Morini, kteří upřednostňují spíše ležérní požitek z jízdy.

Kotva 2
Kotva 3

Corsaro ZT a Corsaro ZZ: Porovnání dvou stylů! 

Kotva 5
JÍZDNÍ POSEZ
NOVÝ PŘEDNÍ SVĚTLOMET
PŘÍSTUP K INFORMACÍM
DYNAMICKÁ LINIE

V porovnání s Corsarem ZZ má ZT menší a užší nádrž, spolu s nezměněným sedlem umožňuje snadnější nasedání, příjemnější a uvolněnější posez.

Přeměna vzhledu na okamžitou stylovou klasiku díky kulatému přednímu světlometu. Blinkry jsou rovněž v novém designu, ladící s klasickým osvětlením motocyklu. 

Variabilní polohování přístrojové desky umožňuje snadnější přístup k informacím.

409.900,- Kč   

Menší zadní blatník dodá dynamickou agresivní linii, sníží hmotnost a dává motocyklu charakter „závodního stroje“, který je typický pro Corsaro ZZ.

Kotva 6
Kotva 4
TECHNICKÉ ÚDAJE

CORSARO ZZ

ROZMĚRY, HMOTNOST

   

Celková délka
 Maximální šířka
Výška sedla
Světlá výška
Výška řídítek
Úhel natočení řídítek

Hmotnost bez náplní

 

RÁM

Rám                                                   

Rozvor                                               

Úhel sklonu přední vidlice (Rake)      

Offset vidlice                                      

 

BRZDY, KOLA

Přední brzda   

                                  

Popis přední brzdy                             

Zadní brzda                                        

Popis zadní brzdy 

ABS                             

Přední pneumatika                             

Zadní pneumatika                              

Ráfky                                                 

Rozměr předního ráfku                     

Rozměr zadního ráfku                      

              

 

ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ

Přístrojová deska                              

Emise         

Engine management                            

MOTOR

Motor                                                 

Výkon                                                

Kroutící moment                                

Počet válců                                        

Rozmístění válců     

Vrtání zdvih     

                   

Počet rychlostí                                       

Pořadí zapalování                             

Chlazení     

Spojka                                       

Zdvihový objem motoru                    

 

 

ZAVĚŠENÍ KOL

Průměr vidlicové trubky   

                                

                      

Zdvih předního kola                              

Zadní tlumiče     

                 

Zdvih zadního kola                               

CORSARO ZZ

ROZMĚRY, HMOTNOST

 

2070 mm

810 mm (bez zpětných zrcátek)

860 mm

150 mm

1070 mm

34°

191 kg

 

RÁM

Příhradový rám z vysokopevnostích ocelových trubek Steel 25CrMo4 trellis, welded with TIG technology 

1450 mm

24,8°

103 mm       

  

BRZDY, KOLA

Brembo

dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa 16 mm

Brembo

1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový

BOSCH MP9.1 systém na obou kolech, vypínatelný jedním tlačítkem

“120/70-17” Pirelli Diablo Rosso III

“190/55-17” Pirelli Diablo Rosso III 

Hliníkové

3,50" x 17"

6,00" x 17"

 

ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ

Barevný  5”LCD displej

vyhovuje normě Euro 4

ECU by Athena, developed for Moto Morini application 

 

MOTOR

FMV12 

102,5 kW při 8500 ot./min

125 Nm při 6750 ot./min

2

Podélné, do V, svírají úhel 87°

107 x 66 mm 

6

0° vpředu, 270° vzadu

Kapalinou

Antihoppingová

1187 cm3

 

ZAVĚŠENÍ KOL

Ø 46 mm Obrácené teleskopické vidlice, plně nastavitelné. Výhradně vyrobené pro Moto Morini od MUPO Race Suspension.

 

135 mm

Monoshock – jeden tlumič, plně nastavitelný. Výhradně vyrobený pro Moto Morini od MUPO Race Suspension.

120 mm

bottom of page