top of page

CORSARO 1200 ZZ

CORSARO JAKÉ ZNÁTE V NOVÉM KABÁTĚ

Kotva 1

PODSTATA CORSARA PŘIVEDENA K NOVÉMU ŽIVOTU

Zatímco jeho vzhled zůstává stále stejný, podstata se kompletně změnila. To vše se záměrem dát jezdci strhující zážitek z rychlé a sportovní jízdy, zároveň však přesné a bezpečné. Vše je v rukou jezdce, příkladem budiž možnost vypnout systém ABS stisknutím tlačítka.

Kotva 2

KLASICKÝ MODEL

MODERNÍ TECHNOLOGIE

ZMĚNA, KTERÁ PŘESTO ZACHOVÁVÁ ORIGINÁL. CORSARO ZZ MÁ NAPŘ. SVOU NOVOU, PLNĚ PŘIZPŮSOBITELNOU PŘÍSTROJOVOU DESKU SCHOVANOU ZA KARBONOVOU KAPOTÁŽÍ.

Kotva 3

CHARAKTER ZŮSTÁVÁ, ZBYTEK JE ALE NOVÝ

Motor Bialbero 1200 CorsaCorta sice zůstává středobodem motocyklu, ale slavný dvouválcový motocykl je nyní nově posílen o dvoukanálový vypínatelný systém ABS, elektronické řazení a novou řídící jednotku. Rám je kompletně přepracovaný: nové rozměry příhradového rámu a nové plně nastavitelné odpružení. Systém přední brzdy tvoří čtyřpístkový radiálně uchycený třmen a dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm. Pro výkon a dlouhou životnost jsou hliníkové ráfky osazeny dvousměsovými pneumatikami Pirelli.

SPORTOVNÍ ZAVĚŠENÍ KOL

Nové sady odpružení kol motocyklu Corsaro ZZ vyrábí Mupo dle specifických požadavků Moto Morini. Nohy vidlice jsou vyrobené z jednoho bloku oceli a mají nastavitelné předpětí, útlum a kompresi. Výsledkem je 135 mm zdvih, jízda bez napětí, výborná stabilita ve vysokých rychlostech kombinovaná s pohodlím.

 

Jezdec má pod kontrolou také tlumič, u kterého může nastavit kompresi, útlum, délku a hydraulicky ovládat předpětí.

LED SVĚTLA - „ŽÁDNÉ ŽÁROVKY“

Nový přední světlomet navenek dodržuje klasický korzárský styl, nyní se v něm nově skrývají dvě LED světla, obě s režimem dálkový a potkávací světelný kužel. LED technologie je použitá také v obrysových, směrových světlech i v koncovém světle.

369.900,- Kč

EXCELENTNÍ BRZDY

Brzdový systém s vypínatelným ABS vpředu spoléhá na čtyř-pístový radiálně uchycený třmen, dvojité plovoucí kotouče o průměru 320 mm a 16/19 radiální pumpu, vše v režii společnosti Brembo.

 

Zadní brzdový systém tvoří speciální dvoupístový třmen s 220 mm kotoučem. V neposlední řadě: brzdový systém doplňují dvou-směsové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III, které mají i při prudkém brzdění maximální přilnavost. 

Kotva 4
TECHNICKÉ ÚDAJE

CORSARO ZZ

ROZMĚRY, HMOTNOST

   

Celková délka                                             

Maximální šířka                                    

Výška sedla                                         

Světlá výška                                        

Výška řidítek                                       

Výška přední stupačky                       

Výška zadní stupačky                        

Úhel natočení řidítek                          

Hmotnost bez náplní                          

 

RÁM

Rám                                                   

Rozvor                                               

Úhel sklonu přední vidlice (Rake)      

Offset vidlice                                      

 

BRZDY, KOLA

Přední brzda   

                                  

Popis přední brzdy                             

 

 

Zadní brzda                                        

Popis zadní brzdy                               

Přední pneumatika                             

Zadní pneumatika                              

Ráfky                                                 

Rozměr předního ráfku                     

Rozměr zadního ráfku                      

Pohon nápravy                                 

Finální převodový poměr                  

 

ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ

Přístrojová deska                              

Přívod paliva                                     

MOTOR

Motor                                                 

Výkon                                                

Kroutící moment                                

Počet válců                                        

Rozmístění válců                               

Počet dob                                          

Pořadí zapalování                             

Chlazení                                            

Ventilový rozvod                                

Počet ventilů na válec                       

Vrtání x zdvih                                    

Zdvihový objem motoru                    

Kompresní poměr                             

Vstřikování paliva                             

Průměr škrtící klapky                        

Počet injektorů                                  

Startování                                         

Mazání                                              

Převodovka                                       

Počet rychlostí                                     

Převodový poměr 1.                            

Převodový poměr 2.                            

Převodový poměr 3.                            

Převodový poměr 4.                            

Převodový poměr 5.                            

Převodový poměr 6.                            

Primární pohon                                    

Primární převodový poměr                  

Spojka                                               

Výfuk                                                 

Emisní norma                                       

 

ZAVĚŠENÍ KOL

Přední vidlice                                        

Průměr vidlicové trubky                         

Zdvih předního kola                              

Zavěšení zadního kola                           

Zdvih zadního kola                               

CORSARO ZZ

ROZMĚRY, HMOTNOST

 

2070 mm

810 mm (bez zpětných zrcátek)

860 mm

150 mm

1070 mm

400 mm

595 mm

34° doprava/doleva

192 kg

 

RÁM

Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek

1450 mm

24,8°

103 mm       

  

BRZDY, KOLA

Brembo

Dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa 16 mm; dvoukanálový systém ABS Bosh 9.1 MP

Brembo

1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový

120/70 R 17

190/55 R 17

Hliníkové

3,50" x 17"

MT 6,00" x 17"

Řetěz typu 525 (137ZRP)

17/40

 

ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ

Barevný 5" TFT displej, uživatelsky plně nastavitelný

Elektronické vstřikování s diagnostikou OBD, rychlořazení (Quickshift)

MOTOR

FMV12 RS14

102,5 kW při 8500 ot./min

125 Nm při 6750 ot./min

2

Podélné, do V, svírají úhel 87°

Čtyřdobý

0° vpředu, 270° vzadu

Kapalinou

Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz

4

107 mm x 66 mm

1187 cm3

11,9 : 1

Elektronické vstřikování

54 mm

2

Elektrické

Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem a chladič oleje

S ozubenými koly, ve stálém záběru

6

13/36

17/32

20/30

22/28

23/26

24/25

S ozubenými koly

31/55

Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)

Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, dvojitá lambda sonda

Splňuje EURO 4

 

ZAVĚŠENÍ KOL

Vidlice UPD Mupo, plně nastavitelné předpětí, komprese a zdvih. Doplňkově s DLC povlakem

46 mm

135 mm

Jeden tlumič, Mupo, plně nastavitelná délka, předpětí, komprese a zdvih

135 mm

bottom of page