PODSTATA CORSARA PŘIVEDENA K NOVÉMU ŽIVOTU
Zatímco jeho vzhled zůstává stále stejný, podstata se kompletně změnila. To vše se záměrem dát jezdci strhující zážitek z rychlé a sportovní jízdy, zároveň však přesné a bezpečné. Vše je v rukou jezdce, příkladem budiž možnost vypnout systém ABS stisknutím tlačítka.
CHARAKTER ZŮSTÁVÁ, ZBYTEK JE ALE NOVÝ
Motor Bialbero 1200 CorsaCorta sice zůstává středobodem motocyklu, ale slavný dvouválcový motocykl je nyní nově posílen o dvoukanálový vypínatelný systém ABS, elektronické řazení a novou řídící jednotku. Rám je kompletně přepracovaný: nové rozměry příhradového rámu a nové plně nastavitelné odpružení. Systém přední brzdy tvoří čtyřpístkový radiálně uchycený třmen a dva plovoucí kotouče o průměru 320 mm. Pro výkon a dlouhou životnost jsou hliníkové ráfky osazeny dvousměsovými pneumatikami Pirelli.
SPORTOVNÍ ZAVĚŠENÍ KOL
Nové sady odpružení kol motocyklu Corsaro ZZ vyrábí Mupo dle specifických požadavků Moto Morini. Nohy vidlice jsou vyrobené z jednoho bloku oceli a mají nastavitelné předpětí, útlum a kompresi. Výsledkem je 135 mm zdvih, jízda bez napětí, výborná stabilita ve vysokých rychlostech kombinovaná s pohodlím.
Jezdec má pod kontrolou také tlumič, u kterého může nastavit kompresi, útlum, délku a hydraulicky ovládat předpětí.
LED SVĚTLA - „ŽÁDNÉ ŽÁROVKY“
Nový přední světlomet navenek dodržuje klasický korzárský styl, nyní se v něm nově skrývají dvě LED světla, obě s režimem dálkový a potkávací světelný kužel. LED technologie je použitá také v obrysových, směrových světlech i v koncovém světle.
369.900,- Kč
EXCELENTNÍ BRZDY
Brzdový systém s vypínatelným ABS vpředu spoléhá na čtyř-pístový radiálně uchycený třmen, dvojité plovoucí kotouče o průměru 320 mm a 16/19 radiální pumpu, vše v režii společnosti Brembo.
Zadní brzdový systém tvoří speciální dvoupístový třmen s 220 mm kotoučem. V neposlední řadě: brzdový systém doplňují dvou-směsové pneumatiky Pirelli Diablo Rosso III, které mají i při prudkém brzdění maximální přilnavost.
TECHNICKÉ ÚDAJE
CORSARO ZZ
ROZMĚRY, HMOTNOST
Celková délka
Maximální šířka
Výška sedla
Světlá výška
Výška řidítek
Výška přední stupačky
Výška zadní stupačky
Úhel natočení řidítek
Hmotnost bez náplní
RÁM
Rám
Rozvor
Úhel sklonu přední vidlice (Rake)
Offset vidlice
BRZDY, KOLA
Přední brzda
Popis přední brzdy
Zadní brzda
Popis zadní brzdy
Přední pneumatika
Zadní pneumatika
Ráfky
Rozměr předního ráfku
Rozměr zadního ráfku
Pohon nápravy
Finální převodový poměr
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Přístrojová deska
Přívod paliva
MOTOR
Motor
Výkon
Kroutící moment
Počet válců
Rozmístění válců
Počet dob
Pořadí zapalování
Chlazení
Ventilový rozvod
Počet ventilů na válec
Vrtání x zdvih
Zdvihový objem motoru
Kompresní poměr
Vstřikování paliva
Průměr škrtící klapky
Počet injektorů
Startování
Mazání
Převodovka
Počet rychlostí
Převodový poměr 1.
Převodový poměr 2.
Převodový poměr 3.
Převodový poměr 4.
Převodový poměr 5.
Převodový poměr 6.
Primární pohon
Primární převodový poměr
Spojka
Výfuk
Emisní norma
ZAVĚŠENÍ KOL
Přední vidlice
Průměr vidlicové trubky
Zdvih předního kola
Zavěšení zadního kola
Zdvih zadního kola
CORSARO ZZ
ROZMĚRY, HMOTNOST
2070 mm
810 mm (bez zpětných zrcátek)
860 mm
150 mm
1070 mm
400 mm
595 mm
34° doprava/doleva
192 kg
RÁM
Příhradový rám z vysokopevnostních ocelových trubek
1450 mm
24,8°
103 mm
BRZDY, KOLA
Brembo
Dvojité kotouče o průměru 320 mm, jeden radiálně uchycený brzdový třmen, radiální pumpa 16 mm; dvoukanálový systém ABS Bosh 9.1 MP
Brembo
1 brzdový kotouč, 220 mm, plovoucí, 2 pístkový
120/70 R 17
190/55 R 17
Hliníkové
3,50" x 17"
MT 6,00" x 17"
Řetěz typu 525 (137ZRP)
17/40
ELEKTRONICKÉ VYBAVENÍ
Barevný 5" TFT displej, uživatelsky plně nastavitelný
Elektronické vstřikování s diagnostikou OBD, rychlořazení (Quickshift)
MOTOR
FMV12 RS14
102,5 kW při 8500 ot./min
125 Nm při 6750 ot./min
2
Podélné, do V, svírají úhel 87°
Čtyřdobý
0° vpředu, 270° vzadu
Kapalinou
Smíšený: ozubené kolo a nehlučný řetěz
4
107 mm x 66 mm
1187 cm3
11,9 : 1
Elektronické vstřikování
54 mm
2
Elektrické
Tlakové s excentrickým zubovým čerpadlem a chladič oleje
S ozubenými koly, ve stálém záběru
6
13/36
17/32
20/30
22/28
23/26
24/25
S ozubenými koly
31/55
Vícelamelová, v olejové lázni, s funkcí APTC (antihoppingová)
Dva tlumiče, třícestný katalyzátor, dvojitá lambda sonda
Splňuje EURO 4
ZAVĚŠENÍ KOL
Vidlice UPD Mupo, plně nastavitelné předpětí, komprese a zdvih. Doplňkově s DLC povlakem
46 mm
135 mm
Jeden tlumič, Mupo, plně nastavitelná délka, předpětí, komprese a zdvih
135 mm